همین حالا بسته سی روز تا پیروزی را خریداری کنید تا علاوه بر تخفیف ویژه ؛ یک هدیه ویژه از بارسا دریافت کنید

عضویت در خبرنامه

30 روز

وب سایت آموزشی، تخصصی 30 روز

اخبار و تازه های سایت

خانه اخبار و تازه هاکی گفته فیلم دیدن باعث موفقیت میشه؟

کی گفته فیلم دیدن باعث موفقیت میشه؟

خبرگزاری روز نو :
این روزها تهیه و دیدن دی وی دی های 30 روز تا پیروزی (ساخته علی میرصادقی)

خیلی مد شده به  همین خاطرسعی کردیم با تهیه گزارشی از حقیقت ماجرا با خبر بشویم.


وقتی با چند نفر از کسانی که این دی وی دی ها را دیده بودند صحبت کردیم همه آنها می گفتند که با دیدن چند قسمت ابتدایی این مجموعه به صورت خیلی جدی فکر هایشان راجع به زندگی کردن بهبود پیدا کرده و جدیدا با خوش بینی و انرژی بیشتری به زندگی نگاه میکنند یکی از این افراد که امیرحسین.م بود و حدود سی سال سن داشت میگفت این سی دی ها به شدت روی پشتکارش تاثیر گذاشته و هروقت کمی انرژی اش کم می‎شود، با دیدن چند دقیقه ای این مجموعه دوباره حال و هوای خوبی می‎گیرد و می‎تواند تلاشش را دوباره شروع کند. او می‎گوید با دیدن این سی‎دی‎ها به‎شدت به زندگی امیدوارتر از قبل شده است و به همین خاطر تلاش و پشتکارش افزایش یافته.

وقتی با یکی از روان شناسان به نام خانم دکتر فارسی نژاد راجع به این‎گونه برنامه‎ها صحبت کردیم ایشان با اینکه این برنامه هارا ندیده بودند گفتند :

دیدن مجموعه های تصویری انگیزشی به این شکل، سال‎هاست که مورد استفاده ی مردم موفق جهان قرار می‎گیرد ،
و حتی رویکرد روانشناسی مثبت گرا که امروزه در دنیا حرف اول را میزند، مردم تمام جهان را به دیدن چنین برنامه‎ها و خواندن کتاب‎های موفقیت دعوت می‎کند .

چرا که اکثر بیماری‎های روانی که در مردم کشور ما یا جهان دیده می‎شود، ریشه در بدبینی ، احساس شکست و نا‎امیدی از آینده دارد .

او به علت اینکه سریال انگیزشی 30روز تا پیروزی را ندیده بود راجع به این سریال حرفی نزد اما علی میرصادقی سازنده این برنامه را به عنوان یکی از بهترین سخنران‎های انگیزشی کشور خطاب کرد و گفت :

علی میر صادقی کتابهای زیادی در حوزه‎ی موفقیت نوشته و حتماً این سی‎دی‎های جدیدش هم موفق خواهد بود.

 

لینک خرید دی وی دی های انگیزشی سی روز تا پیروزي

تاریخ : 1395/10/26